Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

"Είμαι πρόεδρος, είμαι πλούσιος, έχω καρκίνο, δεν πρόκειται να κάνω πίσω! Στ’ @#$%* μου!».

Από τις περιβόητες εξομολογήσεις του πρώην πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή όπως δημοσιεύονται στο περιοδικό Επίκαιρα που κυκλοφορεί. Απόσπασμα με πρωταγωνιστή τον αείμνηστο Τάσσο Παπαδόπουλο:

«…Η περίοδος που προηγήθηκε και ακολούθησε το Σχέδιο Ανάν ήταν γεμάτη εντάσεις. Η Βρετανία για να πιέσει τον Τάσσο, έβαλε βέτο στη συμμετοχή της Κύπρου στον οργανισμό για τον Εύξεινο Πόντο (ΟΣΕΠ) και η Ελλάδα, σε απάντηση της πρόκλησης, έβαλε δια του Στυλιανίδη βέτο στη συμμετοχή της Βρετανίας στον ίδιο οργανισμό.


» Όταν ο Κύπριος πρόεδρος είδε από κοντά τον Έλληνα υφυπουργό Εξωτερικών, αφού τον ευχαρίστησε για την ελληνική στάση, του είπε: Είμαι πρόεδρος, είμαι πλούσιος, έχω καρκίνο, δεν πρόκειται να κάνω πίσω! Στ’ @#$%* μου!».

Τα υπόλοιπα είναι γνωστά. Το ανθελληνικό Σχέδιο Ανάν δεν πέρασε.



4 σχόλια:

  1. Αγαπητή μου Κίρκη βρίσκω πολύ επιπόλαιη αυτή την ανάρτηση που παρουσιάζει τον Τάσσο Παπαδόπουλο ανένδοτο στα σχέδια των Βρετανών των ξένων των Τούρκων και κατ επέκταση υπερασπιστή των δικαίων του Ελληνισμού.Ο μύθος του Τάσσου μπάζει από παντού. Ούτε ήρωας ούτε μεγάλος ούτε ανένδοτος http://www.makarios.eu/cgibin/hweb?-A=2044&-V=analysis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Ανάν δεν πέρασε ― ΚΑΙ χάρη στον Τάσσο.

      Οπότε και να χτυπάς τον κώλο σου κάτω, ο Τάσσος είναι και ήρωας, και μεγάλος, και ανένδοτος.

      Δεν χρειάζεται να είναι άμεμπτος σε όλα. Αυτά που έκανε για το Ανάν αρκούν.

      Διαγραφή
  2. Αγαπητέ κ. Μ. Δρουσιώτη, με τσιγκλίσατε και διάβασα το άρθρο σας. Αφού το διάβασα λοιπόν, δεν βρήκα πουθενά -μα πουθενά- ούτε ένα στοιχείο που να δείχνει κάτι μεμπτό για τον Τ. Παπαδόπουλο. Είναι απλώς μια έκθεση απόψεων προσωπικών υπέρ του σχεδίου Ανάν. Καλά κάνετε και το υποστηρίζετε. Δικαίωμά σας. Δεν έχετε όμως κανένα δικαίωμα να αμαυρώνετε το πρόσωπο ενός ανθρώπου (και μάλιστα νεκρού) με πρόστυχα υπονοούμενα για την ακεραιότητά του τον ηρωισμό του την αγωνιστική στάση του. Θα παρακαλέσω λοιπόν να ανακαλέστε. αλλιώς θα σε θεωρήσω ελεεινό συκοφάντη.
    vantonios

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στην κρίση μας για κάθε πρόσωπο,υπεισέρχεται ο υποκειμενισμός.
    Εγώ προσωπικά για το σχέδιο Ανάν δε έχω κατασταλάξει.Ή μαλλον,η γνώμη μου είναι αρνητικά διακείμενη πρός αυτό,μή έχουσα όμως πλήρη κι ολοκληρωμένη άποψη για το τί περιελάμβανε.

    Οσο για τον Τάσσο Παπαδόπουλο κι αφού έχουν περάσει κάποια χρόνια απ το θάνατό του η κρίση μου είναι θετική.Σε μένα έχει εμπεδωθεί η άποψη ενός ακέραιου και πατριώτη ηγέτη.Κάθε άποψη δεκτή,γι αυτό και θα παραθέσω και το άρθρο του κυρίου Δρουσιώτη.Κάθε γνώση είναι χρήσιμη κι ο καθείς μας έχει την κρίση του

    ΑπάντησηΔιαγραφή