Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Βρε,μπας κι ο Παραπολιτικός ειναι ο Χρήστος Παναγιωτόπουλος του Μέγκα;

Πείτε μου τώρα αν έχω άδικο.
Διαβάζω στην parapolitiki

Δείγμα δωρεάν

Δεν εισπράττει την πρωθυπουργία χορηγία, δηλαδή το μισθό του ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος. Το μάθαμε από τύχη, μετά από ερώτηση Γερμανού δημοσιογράφου. 
Ο ίδιος δεν ένιωσε την ανάγκη να το διαφημίσει.

Πρόκειται λοιπόν για έναν πρωθυπουργό- "δείγμα δωρεάν" πριν επιστρέψουμε...


...σε παραδοσιακούς πρωθυπουργούς της Μεταπολίτευσης όπως ο Αντώνης Σαμάρας ή και ο Ευάγγελος Βενιζέλος.(τους εκλεγμένους εννοεί)

Είναι εξάλλου σαφές ότι τα δυο μεγάλα κόμματα αποφάσισαν να αποσύρουν τον Παπαδήμο, πριν η αποδοχή του από τον κόσμο τους προκαλέσει προβλήματα. (εδώ έχω πέσει απ την καρέκλα και σπαρταράω απ'τα γέλια)

Αυτήν ακριβώς τη σκοπιμότητα εξυπηρέτησε και η πρωθυπουργοποίηση Σαμαρά από τον...Ανδρέα Λοβέρδο, ο οποίος και δήλωσε ότι πρωθυπουργός της συγκυβέρνησης θα είναι ο αρχηγός του πρώτου κόμματος.

Χάλασε την πιάτσα ο νηφάλιος Παπαδήμος. Καιρός για βυζαντινισμούς...

Τώρα αγαπημένα μου φιλαράκια πηγαίντε σ'αυτόν εδώ τον σύνδεσμο 
και πείτε μου αν η γραφή,η επιχειρηματολογία νηπιακού επιπέδου και η εμφανής προσπάθεια
χειραγώγησης δεν ομοιάζουν πλήρως.

Απλά να θυμίσω κάτι που παρέλειψε ο Παραπολιτικός.Ο κύριος Παπαδήμος ειναι μέλος της Τριμερούς που σίγουρα την ξέρει αλλά ΠΟΤΕ δεν την αναφέρει.Ε,δε θα παίρνει κι από κει κάνα μπαχτσίσι;
Δεύτερον παίρνει πλείστες συντάξεις.Μάλιστα ο Γιάννης Βαρουφάκης μας θύμισε την ατιμία που διέπραττε επί δέκα χρόνια για να μη χάσει τη σύνταξη ΚΑΙ απ το Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ

Ξερετε,όταν διαβάζω τέτοια κειμενα σκέπτομαι,μα σε καθυστερημένα νομίζουν ότι απευθύνονται;
Ναι αγαπημένοι μου,τελικά διαβάζοντας τα σχόλιά αναγνωστών κάτω από ανάλογες αναρτήσεις ΝΑΙ.
σε καθυστερημένα απευθύνονται.

Σ'αυτούς που θα δώσουν σε ΠΑΣΟΚ κ ΝΔ σ'αυτές τις εκλογές πάνω από 50%
Στις υγείες μας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου