Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

Η αγελαία μάζα

Της Σοφίας Λαμπίκη
Λόγω της ενασχόλησης μου με την Ιστορία έχω μια ιδιαίτερη ικανότητα εξαιρετικά χρήσιμη.
Σε κρίσιμες ιστορικά στιγμές σαν κι αυτήν που ζούμε μπορώ να 'βγαίνω απ' έξω' απ΄τα γεγονότα και να τα μελετώ ως παρατηρητής μη εμπλεκόμενος συναισθηματικά.


Αυτή την στιγμή, η συμπεριφορά των συμπατριωτών μου, μου έλυσε μια απορία ετών.



Αναρωτιόμουνα, τα χρόνια που επωαζόταν ο φασισμός και ο ναζισμός πώς και δεν το αντιλήφθηκαν οι πολίτες; 


Τους ενδιέφερε; 


Και δεν υπήρχαν άνθρωποι να το έχουν δει να έρχεται; 


Και πώς αυτοί που το έβλεπαν δεν κατόρθωσαν να πείσουν τους υπόλοιπους;

Όλες οι απορίες λύνονται τώρα.

ΔΕΝ πά να φωνάζουμε κάποιοι που βλέπουμε μπροστά , δε πα να εξηγούμε λογικά, να τεκμηριώνουμε, να προειδοποιούμε...

Η αγελαία μάζα ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ ό,τ ι της φαίνεται δυσάρεστο,προτιμά αυτούς που με την προπαγάνδα τους χειραγωγούν ενσπείροντας τους ταυτόχρονα ηδονικό τρόμο και μαρτύρια.

Τους αρκεί μια ελπίδα φούσκα που στηρίζεται στο ψέμα και το μίσος για τον διπλανό.

Καταθέτω την θέση μου για να μην μου φορτώσει ευθύνες στο Μέλλον κάποιος ιστορικός.
(φωτό από Βερολίνο το 37 όπου ο Γκαίμπελς παροτρύνει να κάνουν μπουκοτάζ σε εβραικά μαγαζιά)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου